loading...
ایران موزیک
hossein0124 بازدید : 10 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام عاشق شدم

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام عاشق شدم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند با نام عاشق شدم با بالاترین کیفیت
تنظیم: مهدی احمدوند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ مهدی احمدوند با نام عاشق شدم:

معلومه یه حسی توی نگامه که مثل خواهش

چشای تو برای من رنگ آرامش

معلومه اصلا شبیه تو پیدا نمیشه کسی

چه حسی داره نباشی تو دلواپسی

معلومه یه احساسی به تو دارم

من عاشق شدم

هر صبح که از خواب پا میشم آرزوم با تو بودنه

دوست دارم از همون روزی. که دستتو تو دست من

تو دست من تو دست من بود ترس از روزای بی تو بودن

♫♫♫♫♫♫

معلومه یه احساسی به تو دارم

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

من عاشق شدم

هر صبح که از خواب پا میشم آرزوم با تو بودنه

دوست دارم از همون روزی که دستتو تو دست من

تو دست من تو دست من بود ترس از روزای بی تو بودن

MP3 – 320

Mehdi Ahmadvand – Ashegh Shodam

MP3 – 128

Mehdi Ahmadvand – Ashegh Shodam

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 1,913